בגדי מעצבים יד שניה

תוכן עניינים

בגדי מעצבים שונים מאוד מבגדים שיורדים מפס ייצור; הבגדים האלו נתפרים מבדים איכותיים במיוחד, עם תפירה ידנית ואלמנטים מיוחדים שהופכים את הבגדים האלו לנצחיים.

בגדי מעצבים יד ראשונה מתומחרים במחירים גבוהים במיוחד, אך עם בגדי מעצבים יד שניה מבית צ'לסי, את לא תצטרכי לשבור את הקופה. בחנויות הייחודיות שלנו זמינים מבחר בגדים יד שניה, כולל בגדי מעצבים שמורים במיוחד במחירים נוחים.

בגדי מעצבים יד שניה מבית טוב

חובבות אופנה מרחבי העולם הכניסו ללקסיקון שלנו בגדים יד שניה, שיכולים לשדרג כל מלתחה. הבגדים האלו הם בגדים שלא מיוצרים יותר, ולכן הם מבוקשים במיוחד. בנוסף, בגדים יד שנייה מחנויות מומחיות הם באיכות גבוהה שכבר לא זמינה במקומות רבים כיום.

בצ'לסי המומחיות שלנו היא בגדים יד שנייה שאנחנו מלקטות ממקומות שונים. בין הפריטים המובחרים שלנו זמינים לכן גם בגדי מעצבים יד שניה באיכות מעולה ובמחירים שקשה למצוא.

בגדי המעצבים בחנות שלנו נבחרו בקפידה על ידינו, ותוכלי למצוא כאן פריטים מופלאים שישלימו את המלתחה שלך בצורה מושלמת. מצעיפים, דרך שמלות ועד נעליים, בצ'לסי זמינים לך פריטים מופלאים במחירים נוחים.
הפריטים יכולים לשדרג כל מלתחה, ותוכלי לשלב ביניהם ובין פריטים אחרים כדי ליצור את הלוק המושלם בכל פעם מחדש. עם שילוב בין ישן וחדש, בין קלאסי למודרני, תוכלי ליצור סטייל שנראה נפלא וגם נוח.

בקרי אותנו בחנויות

צ'לסי היא החנות הראשונה ליד שניה, ואנחנו מתחייבות לאיכות ושירותיות. כיום יש לנו שתי חנויות בתל אביב ובגבעתיים ומדי יום נכנסות אלינו לקוחות נפלאות שמחפשות לרענן את המלתחה. עבור אלו מכן שמחפשות בגדי מעצבים ולא מעוניינות להוציא אלפי שקלים על פריט אחד, סידרנו אתכן.

אנחנו מזמינות אתכן לבוא לחנויות שלנו וליהנות מחוויית יד שנייה כמו בחו"ל. בחנויות יש מחלקות בגדים ליצירת מלתחה שלמה, או לרכישה של פריטים מובחרים במקום אחד: מכנסיים, שמלות, חצאיות, חולצות ואקססוריז: כולם מחכים לך כאן, בחנויות שלנו. מלבד חוויית קניות ייחודית, תוכלי ליהנות אצלנו גם מייעוץ סטיילינג מותאם אישית. לא בטוחה אילו פריטים מתאימים יחדיו? או שאולי את מחפשת פריט ספציפי? הצוות שלנו כאן בשבילך.

ויש לנו גם אפליקציה

לאלו שאוהבות לעשות שופינג מהספה, אתן לא צריכות לצאת מהבית כדי ליהנות מהפריטים המיוחדים של צ'לסי. אנחנו מחכות לך גם בחנות האפליקציות, ונשמח לספק לך את החוויה הייחודית של החנות שלנו, גם באונליין.

חוויית שופינג ייחודית של בגדי מעצבים

בגדי מעצבים יד שנייה מוסיפים רבות לכל מלתחה. בין שמדובר בחולצה או בשמלה לאירועים, בגדים של מעצבים הם באיכות ובעיצוב מופלאים שמחמיאים לכל אחת. עבור אלו מכן שאוהבות בגדי מעצבים ומחפשות את פריט המעצבים הבא שלכן, הגעתן למקום הנכון. בחנויות הפיזיות של צ'לסי וגם באפליקציה שלנו מחכים לכן מבחר פריטי מעצבים, ונשמח לספק לך שירות וייעוץ בכל רכישה מחדש.