עליוניות יד שנייה

תוכן עניינים

בחורף או בקיץ, בשעות היום או בערב, יש מספר פריטים במלתחה שיכולים להשלים כל לוק בצורה מושלמת.

עליוניות בהחלט נמצאות ברשימה של הפריטים האלה, והן יכולות להוסיף טאץ' של סטייל למבחר לוקים. כאן בצ'לסי בגדי יד שניה אנחנו אוהבים לתת אהבה לפריטים שהיו בבעלות קודמת, ואצלנו תוכלו למצוא עליוניות יד שנייה שאי אפשר למצוא בחנויות מסורתיות.

עליוניות יד שנייה: סיפור אהבה ממבט ראשון

עליוניות הן פריט שעומד בפני עצמו; הן לא חולצות, וגם לא ג'קטים, אלא משהו בין לבין. אפשר לשים אותן בקלילות על הכתפיים ולצאת לדרך עם לוק נטול מאמץ. הפריטים האלו מתאימים במיוחד מעל גופיות, ואפשר לשלב אותם עם ג'ינסים בלי לחשוב יותר מדי מה ללבוש.

עליוניות מתאימות גם ליציאות בערב, כשהטמפרטורות יורדות קצת, ואת רוצה לשים משהו נעים ולא חם מדי. בין שאתן רוצות ליצור מראה מטופח ליום עבודה, או מראה קליל לערב של יציאה, עליוניות יעשו את העבודה. בצ'לסי זמינים מבחר דגמים של עליוניות מיוחדות מבית טוב.

העליוניות, כמו יתר הפריטים שלנו, נבחרות בקפידה ונשמרות היטב בחנויות שלנו. עם ג'ינס או חולצה מחויטת, כאן תוכלי לרכוש עליונית שמתאימה בדיוק לסגנון שלך. אלו פריטים ייחודיים, שנעים בין בגד ובין אקססורי, ככה שתוכלו לשחק עם העליוניות שאת בוחרת, איך שאת בוחרת.

צ'לסי: החנות הראשונה ליד שנייה

החנויות של צ'לסי בגבעתיים ובתל אביב נולדו מתוך אהבה גדולה לאופנה, סטייל ואנשים. אנחנו מאמינים שכדי להיראות טוב לא צריך להוציא הון, אלא להשקיע בפריטים על-זמניים. אופנה היא חולפת, אבל סטייל הוא נצחי, כמו שאמרה אחת ממעצבות האופנה הגדולות בעולם – קוקו שאנל.

הפריטים שאנחנו מציעים תמיד אופנתיים, והם מאפשרים לשחק עם לוקים מיוחדים לכל יום. בין שאת מחפשת עליוניות יד שנייה, מכנסיים, מעילים, תיקים או נעליים, בצ'לסי מחכה לך ממלכה של סטייל על-זמני. הצוות שלנו נמצא כאן תמיד עבורך, ככה שאם את רוצה כמה טיפים לבחירת האאוטפיט המושלם, יש לך למי לפנות.

צ'לסי: האפליקציה שמביאה אופנה הביתה

החנויות שלנו בגבעתיים ובתל אביב מאפשרות ללקוחות שלנו לבוא אלינו, למדוד בגדים בכיף, ולבחור פריטים חדשים למלתחה. אם את אוהבת לעשות שופינג גם מהבית, אין בעיה; לצ'לסי יש אפליקציה פרטית שמאפשרת לבצע קניות בכל זמן ובכל מקום. לצד עליוניות יד שניה, תמצאי באפליקציה פריטים חדשים בכל יום, ותיהני מארון שמלא בפריטים ייחודיים בכף ידך.

בקרי אותנו בכל עת

שתי החנויות הייחודיות של צ'לסי פתוחות במהלך כל השבוע ומציעות חוויית קניות מהנה בכל ביקור מחדש. אם את רוצה לרענן את המלתחה עם פריטים מובחרים – הגעת למקום הנכון. בחנויות שלנו תמצאי מבחר פריטים מופלאים, כולל בגדים ואקססוריז של מבחר מותגים. אנחנו תמיד נשמח לראות אותך, ואת מוזמנת לבקר אותנו בתל אביב או בגבעתיים בכל ימות השבוע.