נעלי עקב יד שנייה

תוכן עניינים

בעידן של אופנה מהירה וטרנדים חד פעמיים, קניות יד שנייה הפכו לנורמה החדשה. בין שלל בגדים מופלאים, בחנות של צ'לסי מחכים לך גם נעלי עקב יד שנייה שאי אפשר למצוא המקומות אחרים. החנות הייחודית שלנו היא גן עדן קטן עבור חובבות וינטג' ויד שניה, ואנחנו מזמינות אותך ליהנות ממבחר של נעלי עקב מעוצבות במחירים נוחים במיוחד.


נעלי עקב יד שנייה לכל סטייל

מנעלי סטילטו ועד סנדלי פלטפורמה, המדפים של צ'לסי מלאים במבחר של נעלי עקב איכותיות לכל סגנון. כל זוג נבחר בקפידה בשל האופי הייחודי שלו, העיצוב והסגנון שלו. אצלנו תוכלו למצוא מבחר של נעלי עקב נפלאות, הכל מעקבים גבוהים ובולטים ועד נעליים עם אלגנטיות מאופקת – שיכולים להשלים כל לוק בצורה מופלאה. בין אם את מעוניינת בנעליים ליציאות ואירועים, או להוסיף מגע של תחכום למראה היומיומי שלך, את תמצאי בדיוק את מה שאת צריכה עם נעלי העקבים הווינטג'יות של צ'לסי.

רק הטוב ביותר

בין אם אתן אספניות חובבות של בגדי וינטג' או מעוניינות לרכוש אופנה ברת-קיימא בפעם הראשונה, שתי החנויות הפיזיות של צ'לסי בתל אביב ובגבעתיים מציעות חוויה ייחודית שאין כמותה. הקולבים והמדפים שלנו כוללים פריטים שנאספו במומחיות ומציגים את המאפיינים הייחודיות של כל בגד וכל נעל, וצוות בעל ידע שתמיד זמין להציע עצות סטיילינג. אצלנו לא מדובר רק על קניית נעל – הלקוחות של צ'לסי הן חלק מקהילה שחוגגת את היופי של סטייל קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה.

האוסף של צ'לסי: גם באפליקציה

שתי החנויות של צ'לסי ממוקמות באזורים מרכזיים בגבעתיים ותל אביב. עבור אלו שמעדיפות לעשות את הקניות שלהן אונליין, השקנו אפליקציה חדשנית, שבה תוכלו לגלוש ולרכוש ביגוד יד שנייה איכותי – כולל אותם נעלי עקב נחשקים – מהנוחות של הבית שלכן. כל שעליך לעשות הוא להוריד את האפליקציה, לדפדף בין המבחר שאספנו ולבצע את הרכישה שלך בקלות. הנעליים החדשות שלך יימסרו עד פתח ביתך.

על ידי מציאת בית חדש לנעליים שננעלו באהבה, אנחנו עוזרות להפחית בזבוז ומצמצמות את ההשפעה הסביבתית של אופנה מהירה. האפליקציה לוקחת את זה צעד קדימה על ידי עידוד לקוחות לרכוש בגדים ונעליים יד שניה, תוך יצירת כלכלה מעגלית שתועיל גם לאנשים ולכדור הארץ.

בואי לבקר אותנו בכל עת

מוכנות להצטרף למהפכת יד שנייה? בקרו בחנויות של צ'לסי או הורידו את האפליקציה שלנו עוד היום וגלו עולם של נעלי עקב ויד שניה ווינטג' שמתאימות לכל סטייל. עם כל רכישה, תוכלו לתרום משהו קטן לאיכות הסביבה, וגם ליהנות מפריטים מיוחדים שלא ירדו מפסים של אופנה מהירות.

החנויות שלנו בגבעתיים וברמת גן מחכות לכן בכל עת, ונשמח לראות אתכן בלייב. בקרו אותנו ותיהנו ממבחר גדול במיוחד של בגדים יד שנייה, לצד נעליים, תיקים, תכשיטים ופריטים נוספים שעושים שמח בארון וגם בלב.