שמלות יד שניה

תוכן עניינים

תעשיית האופנה המהירה הביאה לייצור המוני של בגדים מכל הסוגים, כולל שמלות בשלל גזרות ומידות. אבל, כל מי שרכשה את הבגדים האלו יודעת שהם לא מחזיקים מעמד לאורך זמן. בעידן שבו טרנדים מתחלפים מהר, יש חנות אחת שבה אופנה היא המוטו, חנות ייחודית עם קסם ובגדים אל זמניים: צ'לסי.

כאן זמין לכן שפע של שמלות יד שניה באיכות שלא רואים בכל מקום ובמחירים מפתיעים. איתנו תוכלי להכניס חיים וחיות לארון שלך עם פריטים מופלאים שמעלים חיוך.

שמלות יד שניה מבית טוב

צ'לסי הוקמה עם המון אהבה לקסם של בגדים ומה שהם יכולים לעשות לגוף וגם למצב הרוח. התחושה של בדים נעימים ושמלות בגזרות מדויקות עושה פלאים למצב הרוח, וכאן בצ'לסי אנחנו מקפידות לבחור בגדים שנראים טוב ועושים טוב.

במחלקת השמלות שלנו מחכות לך מציאות שליקטנו בקפידה; החל משמלות יומיומיות בגזרות מחמיאות ועד שמלות לאירועים מיוחדים, בצ'לסי תוכלו למצוא את השמלה המושלמת לכל מטרה. הבגדים המיוחדים שלנו מגיעים אלינו ממגוון מקומות, והצוות שלנו בוחר את הבגדים האיכותיים, הנעימים והכיפיים ביותר.

בין הקולבים שלנו מחכה לך השמלה שאת מחפשת, עם פריטים אהובים אחרים שישלימו את המלתחה שלך. בשתי החנויות שלנו, שמצויות בלב תל אביב וגבעתיים, מחכים לכן למעלה מ-7000 בגדי יד שניה, כך שכל אחת יכולה למצוא את הפריט המושלם עבורה.

מיקס אנד מאץ'

אז, בחרת לך שמלה יד שניה. מה הלאה? חוץ מהשמלות המיוחדות שלנו תוכלי למצוא בחנויות של צ'לסי פריטים מיוחדים שישלימו כל לוק: נעליים, תיקי וינטג' הורסים, עגילים, שרשראות ועוד אוצרות קטנים וגדולים.
הבחירה בבגדים יד שניה מאפשרת ללקוחות המיוחדות שלנו ליהנות מפריטים איכותיים שאי אפשר למצוא אונליין או בחנויות רגילות. האהבה שלנו לתפירה, בדים ואיכות הופכת את החנות שלנו ליחידה במינה. המוטו שלנו הוא "החנות הראשונה ליד שניה" ושתי החנויות שלנו הן בית חם לבגדים וללקוחות שעוברות בדלתות מדי יום.

ויש גם אפליקציה

אין ספק שקניות אונליין הן פעילות מהנה שמאפשרת לנו להציץ על בגדים מכל הסוגים והמינים. כדי לתת ללקוחות שלנו חוויה מותאמת אישית גם מהבית, השקנו את האפליקציה של צ'לסי; אם את רוצה לבחור לך שמלות יד שניה, או פריטים אחרים, מהנוחות של ביתך, במהלך נסיעה, או בהפסקות בעבודה, זאת האפליקציה עבורך.

מדי יום עולים לאפליקציה הפריטים החדשים שמגיעים לחנויות שלנו, כך שאת יכולה לקנות כל פריט שתרצי, מתי שתרצי. במשלוח או באיסוף מהחנות, הבגדים שאת אוהבת תמיד במרחק נגיעה.

בקרי אותנו בחנות או באפליקציה

אם את רוצה למדוד בגדים שלא זמינים בחנויות אחרות, ולתרום משהו קטן לסביבה, החנויות של צ'לסי כאן בשבילך. מדי יום מגיעות אלינו שמלות יד שניה מקסימות במגוון דגמים וגזרות שרק מחכות לבית החדש שלהן. בקרי אותן והפכי לחברה של צ'לסי, החנות הראשונה ליד שניה, שמחזיקה בתוכה אוצרות בכל פינה.